5.25.2009

stört

hej, här kommer ännu ett helt ointressant blogginlägg för de som bryr sig!
haha. jag har inte bloggat på sjukt länge kände jag. har vart i stockholm med skolan, så jag skyller lite på det. jag träffade micke, min storebror, som jag inte träffat på typ ett år. det var sjukt mysigt, och jag ser fram emot att åka upp till honom och fia i sommar :)

iallafall. nu sitter jag här. jag är sjukt stressad inför morgondagen. har svenska redovisning, och om jag får mvg på den, så får jag mvg i mitt slutbetyg. detta är alltså min sista chans att bevisa att jag förtjänar de mvg:t. vi har lixom två veckor kvar i skolan! det är stört kort tid. menmen. sommarlov ska bli sjukt gött faktiskt. och kroatien på det! haha.

nu ska jag fortsätta med mitt arbete. wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar