8.09.2009

lovelovelovelovelove!

hejsvejs!
har inte bloggat på ett tag, har inte vart hemma så mycket det senaste faktiskt, har haft ganska fullt upp. nu de senaste dagarna har äntligen solen tittat fram, så man vill ju uttnytja tiden.

idag har jag vart med pauline fanny och katja. vi har typ sovit bort hela dagen, vilket har vart rätt gött iochmed att jag är seg som ett as. för övrigt har jag haft en awsome helg, trots en del tårar haha. lucas och jag har annars 5 månader just idag, och han kommer hem om två dagar! snart är det måndag och då är det bara EN dag kvar! saknar honom massamassa. tre veckor är en ganska lång tid. menmen. man måste väl sakna varandra för att inte ta varandra för givet heller :)

nu ska jag spela spel på facebook. jag är tönt, men jag har tråkigt haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar