3.22.2009

när allt gick så bra, blev det så dåligt.

vill börja med att skriva till lucas, att jag ger dig skänker dig mina tankar, och all min kärlek. det gör så ont i mig att se dig såhär.

gränslösa i fredags var helt okej. bättre än vad jag trodde att det skulle vara faktiskt. creds till viktor och dylan, ni var jättebra! synd att det var lite lite folk bara.
i lördags morse sålde vi kakor utanför ica. synd bara att det var samma dag åsa if fyllde 90, och mitt emot oss var det fika, och korv och andra aktviteter. underbart!

hela veckan har vart seg. och jag har haft ont i huvudet heeela veckan. glömde gympapåsen i skolan också. freeeescht.
nu ska jag äta, och sen ska jag sova.


I'm blind and shakin', bound and breakin'
I hope I'll make it, through all these changes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar