3.26.2009

why?

nu sitter jag är. det är tordsdag. snart fredag. helg. igen.
var hos tandläkaren idag igen. det sög, med tanke p att vi skulle redovisa just då, vilket jag var sjukt pepp på. men ack icke, jag får göra det en annan gång. och just när jag skulle gå skulle vi få reda på hur det gick på nationellaprovet i svenska, vilket jag också var sjukt pepp på, eftersom det kändes så himla bra. men ack icke det heller.

jag har tänkt på en grej. varför ska de dåliga sakerna hända just de bästa människorna? den som kommer på en vettig lösning får fan nobelpriset, eller något liknande.

jag är på dåligt humör, och jag är hungrig. och det känns som jag har en stor klump i magen. en stor svart klump som äter upp mig innefrån. äh, jag orkar inte. nu blir det nutellamacka och juice.

godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar