7.01.2009

kissekatten!

chacha!
faster mathilda utan tandställning här! :D mihih. jag är stolt.

klockan är i skrivande stund 22.16 och jag är hungrig. jag funderar på att sälja några av mina ritningar på tradera? jag fick för mig det häromdagen. bara testa om det funkar? jag har ju egentligen inget att förlora på det? :) jaja. vi får se hur det blir med den saken! :D för just nu är jag fan pank ><>
juste! idag kom jag in på någon hemsida där man lägger upp bilder så får andra ge respons och kolla på bilderna. typ fotografier, eller som jag, ritningar. allt som har med konst att göra :) jag har precis blivit medlem, men jag har laddat upp tre bilder. http://www.mathildahoffman.deviantart.com/ kolla där, och lämna gärna respons. om ni fattar hur man gör, för det gör inte riktigt jag hahaha! :D
nu ska jag äta. och kissa. langar bild på lucas söta kattunge som dom hittade under trappan. Puss på skinkan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar