7.26.2009

way out brüno

hej hallå!
hemma igen. jag och victor sov hos emelie igår, och kollade på brüno. rolig, men lite överdriven film haha ;)
Jag är sjukt sugen på way out west? :o bara jag som är det antagligen haha. får se om jag drar dit. 1045 spänn som jag måste punga fram, och jag går inte dit själv.
En sak som däremot är säkrad är lars winnerbäck i oktober :D ska bli sjukt kul, längtar!
snackat lite med lucas igårkväll som är i usa. saknar honom :(
men vad ska man göra. jag sätter mig och ritar lite! fick en beställning av emma som jag tänkte påbörja nu. får se vad det blir för roligt!
när vi var i gränna målade jag klart mitt alice i underlandet projekt! haha. nästan iallafall. ska fylla på det litelite till. här är ett smakprov.

hade blixt på kameran, så den ser lite blekt ut xD men vafan.

1 kommentar:

  1. jag vill också se den filmen x) du målar bääst helt seriöst! <3

    SvaraRadera