7.28.2009

You don't know what you got until you're missing it a lot.

hejsansvejsan :D
vart i staden idag och handlat lite med min mor. för det mesta mat. köpte en skinn jacka från h&m också som jag la undan igår. loveit! snygg som satan förövrigt.

Har precis vart inne på seagullonline.se och kollat runt lite. man kan köpa namnsmycken bland annat, som är sjukt fina! funderar på att skaffa mig ett. dom var väldigt personliga och fina.

annars gör jag inget alls just nu. ritar en teckning åt emmiz nu. alice i underlandet om sitter på en äng med blmmor och sjunger. har precis ritat klart alla små blommor som tog mig två dagar haha xD ska färglägga allt snart bara. slänger upp en bild på det senare :)


här är en bild på min nya jacka. i fucking love it!
puss på stjärten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar